Jesteś tutaj:  Aktualność - konkursy skrzypcowe / Kanał YouTube „Henryk Wieniawski” – zasłuchaj się i przeżyj ponownie konkursowe emocje!

Kanał YouTube „Henryk Wieniawski” – zasłuchaj się i przeżyj ponownie konkursowe emocje!

________________________________________________________________

Towarzystwo Muzyczne im. Henryka Wieniawskiego w Poznaniu, organizator Międzynarodowych Konkursów im. Henryka Wieniawskiego, od kilku lat prowadzi swój kanał o nazwie "Henryk Wieniawski" w popularnym serwisie internetowym YouTube, na którym udostępnia najciekawsze materiały video z organizowanych przez siebie wydarzeń kulturalnych. Aktualnie kanał posiada ponad 7 600 000 wyświetleń. Subskrybuje go ponad 17 600 Internautów*. 

W październiku ubiegłego roku, po raz pierwszy w historii, dzięki wsparciu technologicznemu zapewnionemu przez Poznańskie Centrum Komputerowo-Sieciowe (PCSS), 15. Międzynarodowy Konkurs Skrzypcowy im. Henryka Wieniawskiego był w całości transmitowany w Internecie. Każdego dnia Konkursu, w niedługim czasie po zakończeniu relacji na żywo, publikowaliśmy filmy z poszczególnych występów uczestników. W efekcie – cały 15. Międzynarodowy Konkurs Skrzypowy im. Henryka Wieniawskiego jest dostępny online w znakomitej jakości. Każdy z filmów posiada w serwisie dwie postaci dźwiękowe: stereofoniczną i binauralną (druga wersja wymaga użycia słuchawek).

Serdecznie zapraszamy do odwiedzania i subskrypcji naszego kanału.

________________________________________________________________

Oto kilka z udostępnionych na naszym kanale filmów:

_____________________________________________________________________________________

15. Międzynarodowy Konkurs Skrzypcowy im. Henryka Wieniawskiego (8-23.10.2016) – statystyki kanału

W październiku 2016 roku nasz kanał miał 1 036 254 wyświetleń. Czas oglądania opublikowanych na nim materiałów wyniósł aż 9 669 818 minut. Najlepszym pod względem łącznego czasu oglądania dniem był 22 października br., w którym Internauci spędzili z muzyką skrzypcową aż 895 396 minut (co stanowi 1 rok i 256 dni!). Podobnie jak w przypadku strony internetowej użytkownikami kanału byli głównie ludzie młodzi: 25-34 lata (28%), 18-24 lata (19%), 35-44 lata (17 %), 45-54 lata (14 %). Internauci pochodzili przede wszystkim z takich krajów jak: Polska, USA, Japonia, Tajwan, Niemcy, Meksyk, Korea Południowa, Hiszpania, Wielka Brytania, Francja, Kanada, Turcja, Włochy, Brazylia, Ukraina, Szwajcaria, Austria, Rosja, Hongkong i Argentyna. Materiały filmowe zgromadzone na kanale odtwarzano głównie na komputerach (71 %), telefonach komórkowych (17 %) i tabletach (7,8 %). Szczyt wyświetleń kanału przypadł na dzień 22 października br., w którym na żywo relacjonowaliśmy wyniki Konkursu. Liczba wyświetleń wyniosła 96 895**.

______________________________________________

*Stan na dzień 10.08.2017 r.
**Google Analytics (okres 01.10.2016 – 31.10.2016).